Konsultacja marketingowa

Zapoznawanie się z tematem

O konsultacji

Audyt – refleksja – działanie. Tak w wielkim skrócie można opisać ten rodzaj konsultacji. Wieloletnie doświadczenie Marcina pozwala przenieść się lata świetlne przed konkurencje. Przed rozmową Marcin przeprowadza audyt Twojej strony internetowej, oraz social mediów. Oczekuje od Ciebie pytań i wątpliwości, bo tylko one pozwalają się rozwijać. Po rozpoznaniu Twojej sytuacji, umawiacie się na maksymalnie 45 minutową konsultację gdzie dostaniesz konkretne wskazówki odnośnie tego co powinieneś robić by Twoja strona sprzedawała, a Twoja marka rozwijała się w odpowiednim tempie. Po rozmowie otrzymujesz od Marcina zestaw zadań do wdrożenia już od teraz byś mógł wyróżnić się na tle innych osób w branży.

Dla kogo przeznaczony jest program?

  • Trenerów, którzy już na początku swojej drogi chcą się profesjonalnie zająć budowaniem swojego wizerunku w sieci
  • Trenerów, którzy chcą zarabiać dzięki swojej stronie internetowej
  • Trenerów, którzy chcą świadomie zapadać w pamięć swoim potencjalnym klientom
  • Trenerów, którzy potrzebują inspiracji do swoich działań marketingowych
  • Trenerów, którzy chcą się usamodzielnić i uniezależnić od pracodawcy – działania marketingowe pozwalają na płynne przejście z roli pracownika do roli przedsiębiorcy

Czego się dowiesz?

  • Jak zaplanować swoją strategię marketingową w sieci
  • Jakich narzędzi używać do usprawniania swoich działań
  • Co powinna zawierać strona internetowa która sprzedaje
  • Jakie są koszta profesjonalnej działalności w sieci
  • Jakie są konkretne narzędzia które uatrakcyjnią Twoją stronę
  • Jakie są najnowsze trendy w marketingu trenerów personalnych
  • Jak pracować nad swoją firmą a nie w swojej firmie

Konsultacja obejmuje

  • audyt strony internetowej
  • audyt profili w mediach społecznościowych
  • feedback odnośnie usprawnienia i uskutecznienia Twoich działań w sieci
  • konsultacje przez Skype lub inny kanał dotyczącą Twoich przyszłych działań
  • podsumowanie w postaci wiadomości mailowej

*UWAGA

Prosi się o rezerwację terminu. Termin rozmowy należy zarezerwować przez stronę. Jako prowadzącego zaznaczamy Marcin Jędrzejczyk. Zapoznaj się z regulaminem przed rozmową.

 —————————

Chcesz się umówić na konsultację? Kliknij poniżej i umów spotkanie.

 —————————

Osoba prowadząca

Marcin Jędrzejczyk

W branży fitness działa od 11 lat. W latach 2006-2009 był związany z targami Fit-Expo, gdzie pracował jako Dyrektor Projektu. Od 2010 roku właściciel agencji marketingowej ProMarketing, która w głównej mierze skupia się na współpracy z firmami z branży fitness. Współorganizator pierwszej konferencji marketingowej dla klubów fitness i trenerów personalnych – Fitness Marketing Day. Stały współpracownik czołowych magazynów branżowych – Fitness Biznes, Strefa Trenera. Swoim klientom pomaga we wcielaniu w życie zaawansowanych strategii marketingowych, które mają za zadanie zwiększenie zarobków firm, poprzez działania, mające na celu budowanie marki zarówno na rynku globalnym jak i lokalnym. Kompleksowe podejście, które zapewnia pozwala w szybki sposób wdrażać konkretne rozwiązania mające bezpośrednio podnieś status marki na rynku oraz zapewnienie spójności w działaniach przedsiębiorcy nie tylko w witrynie internetowej, ale również w social mediach. Współpracuje przede wszystkim z klubami fitness, dostawcami sprzętu, sklepami sportowymi. Oprócz dużych firm pomaga również Trenerom Personalnym, którzy chcą się wyróżnić na konkurencyjnym rynku, jak i tym którzy oczekują po prostu zwykłej strony, która stanie się ich wizytówką w sieci i ułatwi znalezienie ich potencjalnym klientom. Kładzie ogromny nacisk na tworzenie profesjonalnego i spójnego wizerunku w sieci. Jest doskonałym znawcą danych i uwielbia je analizować, co daje konkretne efekty, które przekładają się przede wszystkim na dochody. Robi to ponieważ widząc rynek przesycony osobami, które gubią się w gąszczu marketingu, chce im pomóc. Chce podzielić się swoim doświadczeniem i wesprzeć tych, którym naprawdę zależy na zawodowym sukcesie. W branży jest wiele potencjału, jednak brak narzędzi hamuje wiele jednostek. Wierzy w to, że w każdym jest to coś co pozwoli mu odnieść sukces, wystarczy tylko konkretne działanie by naprawdę zobaczyć pierwsze wyniki.

Masz pytania?